Skocz do zawartości
Polska

Wybory 2024: Kandydaci na radnych gmin, powiatu i miasta. Zobacz, kto się zgłosił! [PEŁNE LISTY]

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościCzym kierować się zamawiając gadżety reklamowe dla firmy?

Czym kierować się zamawiając gadżety reklamowe dla firmy?

Materiał promocyjny

Dodano:
Czym kierować się zamawiając gadżety reklamowe dla firmy?
Czym kierować się zamawiając gadżety reklamowe dla firmy?

Gadżety dla klientów są jednym z najskuteczniejszych nośników reklamowych, pomagają budować pozytywny wizerunek firmy oraz dobre relacje z kontrahentami i klientami.

Jednak aby dobrze spełniały swoją funkcję, muszą być dobrze dobrane, zarówno do potrzeb, naszej działalności jak i branży. Z tego tekstu dowiesz się:

  • jak wybrać najlepsze gadżety reklamowe dla twojej firmy
  • na co zwrócić uwagę wybierając upominki reklamowe
  • jak wybrać gadżety reklamowe, w zależności od naszego celu marketingowego

Gadżety reklamowe to ten rodzaj reklamy, który się nie dezaktualizuje i nigdy nie będzie passé. W końcu każdy z nas lubi dostawać prezenty, to dzięki nim nasz klient może poczuć się wyjątkowo. Są uniwersalnym sposobem na promocję, niezależnie od wielkości firmy i branży.

Gadżety reklamowe mogą pełnić wiele funkcji, pomagają budować świadomość marki, a masowo rozdawane breloki reklamowe do kluczy, czy długopisy są dużo skuteczniejsze niż ulotki. Są bardzo dobrym sposobem na zbudowanie dobrych relacji między klientem a marką, a jak wiemy od tych, których lubimy, chętniej kupujemy.

Jednak, aby gadżety reklamowe były skuteczne, musisz zwrócić uwagę na kilka istotnych aspektów, o których przeczytasz w dalszej części tekstu.

Droższe czy tańsze gadżety reklamowe?

Jakość, estetyka i oczywiście cena są jednymi z tych cech, na które zwracamy uwagę w pierwszej kolejności wybierając upominki reklamowe. Naturalne, że chcemy kupić gadżety, jak najtaniej, jednak najczęściej wybieramy droższe gadżety reklamowe, lepszej jakości. W końcu znajdzie się na nich logo naszej firmy, a dając potencjalnym klientom gadżet niskiej jakości, możemy się spodziewać, że ten oceni naszą działalność właśnie na tej podstawie - kiepski gadżet, kiepska firma.

Oczywiście wybór jakości i ceny gadżetów jest zależny nie tylko od budżetu, ale też od celu marketingowego. W przypadku kiedy dołączasz upominek klientowi, który skorzystał z twojej oferty, lepiej wybrać ten droższy i lepszej jakości, np. funkcjonalny pendrive z logo. Jeżeli jednak wybierasz upominki do masowej dystrybucji, które mają zwiększyć rozpoznawalność twojej marki, zdecyduj się na tańsze, np. stylowe długopisy.

Sposobem na to, aby uzyskać dobrą jakość przy niższej cenie, jest zamówienie większej ilości gadżetów reklamowych, ponieważ im większy nakład, tym taniej.

Wybierając gadżety reklamowe, zastanów się, komu je podarujesz i w jakim celu?

W przypadku wyboru gadżetów reklamowych kluczowe jest określenie grupy docelowej. Zastanów się, kim jest odbiorca twojego gadżetu, czego potrzebuje i jakie emocje chcesz w nim wywołać. Określ rodzaj odbiorcy, czy to potencjalny klient, czy taki, który stale korzysta z twoich usług, czy partner biznesowy.

Warto dostosować upominki reklamowe również do okazji, z jakiej będą wręczane. Jeżeli chcemy sprawić prezent stałym klientom np. z okazji urodzin, wybierzemy bardziej spersonalizowane gadżety, np. zestaw do wina lub ładny zegarek. Jeżeli gadżety będą rozdawane na targach lub eventach, możemy wybrać bardziej uniwersalne upominki reklamowe, jak notesy, kubki czy torby na zakupy.

Dopasuj gadżety reklamowe dla twojej firmy.

Istotne są zarówno rodzaj prowadzonej działalności, jak i branża, w jakiej działasz. Gadżety muszą być zarówno dostosowane do oby dwóch wyżej wymienionych, jak i przydatne klientom. Inne upominki reklamowe ucieszą klientów salonu kosmetycznego, inne klientów firmy budowlanej, a inne tych, którzy korzystają z usług firm świadczących usługi IT.

Czytaj więcej na temat:promocja, reklama, marketing, gadżety
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole