Konińskie tereny inwestycyjne będą promowane na lotniskach
Tereny inwestycyjne od sierpnia będą promowane na trzech lotniskach. To kolejny etap „wyrabiania marki”, który zaplanował wydział obsługi inwestora Urzędu Miejskiego w Koninie.
Najpierw była kampania billboardowa w powiecie konińskim, później reklamy na autobusach w Poznaniu, Łodzi i Katowicach. Drugi etap promocji terenów inwestycyjnych w Koninie pochłonął ponad 20 tys. zł.
- Odzew jest, ale to nie jest tak jak w sprzedaży, że puszczamy fajną promocję i pojawia się tłum zainteresowanych inwestorów. Tu chodzi o stopniowe budowanie marki w świadomości, że jest Konin, jaka jest jego lokalizacja i mocne strony – mówi Roman Karbowy, kierownik wydziału obsługi inwestora UM w Koninie.
Teraz przyszedł czas na promowanie terenów inwestycyjnych na lotniskach. Tym razem postawiono na hale odlotów w Łodzi, Wrocławiu i Katowicach. Od sierpnia przez cały miesiąc 4350 razy dziennie, na 45 ekranach będzie się pojawiał piętnastosekundowy spot bez dźwięku, ale z napisami w języku angielskim.
- Nieprzypadkowo wybraliśmy sierpień, kiedy jest duży ruch na lotniskach. Z tych milionów ludzi, które zobaczą spoty, może znajdzie się ktoś kto się zainteresuje. Przekazujemy takie informacje jak: lokalizacja, powierzchnie jakie posiadamy w Koninie, coś co nas wyróżnia czyli źródła geotermalne oraz informacje kontaktowe do nas – mówi Roman Karbowy.
Miejsca, w których wyświetlane będą spoty też wybrano „z klucza”.
- Kiedy uruchomiliśmy stronę internetową analizowaliśmy ruch i sprawdzaliśmy z jakich miast mamy najwięcej odwiedzin, które miasta są potencjalnie najbardziej atrakcyjne pod kątem uzyskania inwestorów – podkreśla Roman Karbowy.
Lotniska w Katowicach, Wrocławiu i Łodzi odnotowały w sumie blisko 6 milionów pasażerów (dane z 2016 roku). Kampania konińskich terenów inwestycyjnych na wszystkich trzech portach lotniczych pochłonie blisko 10 tys. zł.
fot. gospodarka.konin.pl