Skocz do zawartości
Polska

Wybory 2024: Kandydaci na radnych gmin, powiatu i miasta. Zobacz, kto się zgłosił! [PEŁNE LISTY]

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościNextbike Polska odpowiada. „Przepraszamy za niedogodności”

Nextbike Polska odpowiada. „Przepraszamy za niedogodności”

Dodano: , Żródło: LM.pl
Nextbike Polska odpowiada. „Przepraszamy za niedogodności”

Po publikacji naszego dzisiejszego artykułu o problemach z Konińskim Rowerem Miejskim otrzymaliśmy odpowiedź od firmy Nextbike Polska S.A., operatora systemu. Przytaczamy ją poniżej.

Wiadomość do naszej redakcji w niedzielę po południu przesłał rzecznik prasowy firmy Marek Pogorzelski. - Rzeczywiście pojawił się problem z konfiguracją płatności Konińskiego Roweru Miejskiego – nie można tego zrobić przez internet i aplikację - czytamy w informacji. - Pracujemy nad tym, wkrótce problem będzie rozwiązany. Tymczasem najwygodniejszą formą doładowania konta jest podpięcie karty do konta przy terminalu stacji rowerowej lub dokonanie jednorazowej opłaty przy terminalu zbliżeniowo. Wszystkich użytkowników przepraszamy za niedogodności.

- W przypadku problemów z płatnościami, a także w celu zgłaszania ewentualnych usterek zapraszamy do kontaktu z infolinią. Nasi konsultanci czekają na telefon przez całą dobę. Podając na początku połączenia kod PIN można też niektóre operacje załatwić automatycznie - informuje Marek Pogorzelski.

Przypomnijmy, otwarty w piątek system Koniński Rower Miejski nie działa tak, jak powinien. Mieszkańcy informują, że nie są w stanie zalogować się do systemu, uiścić opłaty inicjalnej, podpiąć karty płatniczej w terminalu oraz dodzwonić się na infolinię operatora.

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole