WYSZUKIWARKA
zamknij
ZALOGUJ SIĘ
zamknij
zaloguj się przez facebook-a
facebook
wyszukiwarka

Łącznie siedmiu zatrzymanych po zamieszkach, czterej to nieletni

Dodano: 18.11.2019 08:27
Źródło: LM.pl

Siedem osób zatrzymała łącznie konińska policja po wczorajszych zamieszkach pod komendą. Piątka z nich miała promile alkoholu we krwi, czterej to nieletni.

Już wczoraj rzecznik prasowy policji w Koninie, Marcin Jankowski, informował o zatrzymaniu trójki z manifestujących w wieku osiemnastu, 23 i 27 lat. Wszyscy byli nietrzeźwi, mając od 1,5 do 2,5 promila alkoholu we krwi. Wszyscy jeszcze trzeźwieją na konińskiej komendzie, nie wiadomo, jakie usłyszą zarzuty. 

W poniedziałek rano policja poinformowała o kolejnych czterech zatrzymanych - dwóch chłopakach i dwóch dziewczynach. Wszyscy są nieletni, mieli od 0,3 do 0,4 promila alkoholu we krwi. - Zostali odebrani przez rodziców bądź opiekunów, a policjanci sporządzą do sądu dokumentację dot. demoralizacji - mówi Marcin Jankowski.

W niedzielny wieczór pod budynkiem Komendy Miejskiej Policji w Koninie zebrało się ponad stu protestujących po śmiertelnym postrzeleniu przez policjanta 21-letniego Adama C. Manifestacja przybrała agresywny charakter, w kierunku blokujących wejścia na teren komendy funkcjonariuszy leciały butelki i petardy, wyzwiska i wulgaryzmy, kopano również tarcze policjantów. W pewnym momencie odcięta od ruchu została ulica Przemysłowa.

Policja podjęła interwencję po strzale w powietrze z broni gładkolufowej. Funkcjonariusze rozpędzili tłum manifestantów po ponad dwóch godzinach od rozpoczęcia protestu.

  • Łącznie siedmiu zatrzymanych zamieszkach, czterej to nieletni

 autor: Bartosz Skonieczny

 e-mail: bs@firma.lm.pl

Chcesz nas zainteresować tematem? Czekamy na sygnały/materiały. Piszcie na alert@lm.pl.

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE

max 1000 znaków (0)
max 28 znaków (0)

Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.

POPULARNE KOMENTARZE

No cóż... stała się wielka tragedia i zamiast uczcić w ciszy śmierć tragicznie zmarłego i cierpliwie zaczekać na zakonczenie śledztwa to degeneraci dają upust swoim emocjom i to tylko pod wpływem alkoholu i narkotyków. Wtedy tylko są odważni. Śmierć młodego chłopaka stała się tylko pretekstem do pokazania prawdziwego oblicza, a tak siedzą po kątach i ukrywają się, zeby nie wyszło na jaw ile mają za uszami. Inteligentni ludzi zorganizowali by np przemarsz itp a nie wszczynali burdy! Czy tam widac ludzi na poziomie? Nie! Tam są tylko pijani, naćpani, zakapturzeni bez szkoły, wykształcenia, pracy. I zioną nienawiścią do policji tylko i wyłącznie za to, ze nie żyją zgodnie z prawem. Stało się wielkie nieszczęście i muszą to wyjaśnić, ale jak i 21-letni Adam C, tak i policjant jest człowiekiem. Całym tym ,,gangiem oszołomów" dowodzi siostra tragicznie zmarłego. I czy to jest normalne? Skąd czerpie na to siły!? Moim zdaniem żałobę, smutek przeżywa się inaczej. AMEN!
Dodano: 18.11.2019 10:38    Przez: Syla
Ludzie czy wyście wszyscy powariowali? I chodzi mi o tych, ktorzy twierdza ze medal dla policjanta bo to diler był, ale także o tych którzy chodzą robić burdy pod komenda. Zginął młody chłopak moim zdaniem niesłusznie. Ja od zawsze jestem zaciętym przeciwnikiem narkotyków. I nic tego nie zmieni. I uważam, że oczywiście powinni wszytkich dilerów wyłapać i srogo ukarać. Także tego zastrzelonego o ile dilerem był. Ale właśnie słowo klucz- ukarać. Nie zastrzelić dzieciaka. Bo nie czarujmy się 21 lat to osoba pełnoletnia, ale nadal pstro w głowie. Źle zrobił, że uciekał, źle zrobił ze miał nożyczki i straszył (o ile je miał), ale litości to nie powód żeby dorosły facet policjant do niego strzelił. Powinien go obezwładnić wezwać posiłki, ale nie odbierać życia. A druga strona medalu? Te niby "protesty" to zwykłe huligaństwo. Chcecie protestować? Macie prawo i was rozumiem, ale róbcie to z głową i kulturą! Chcecie byc potraktowani poważnie? To się zachowujcie poważnie! To jest rozróba!
Dodano: 18.11.2019 10:29    Przez: Tola_
wszyscy którzy uczestniczyli w rozróbie muszą zostać bardzo surowo ukarani.Tam byli tylko obrzydliwe łobuzy !!!
Dodano: 18.11.2019 11:36    Przez: STOP pasożytom
ojej czyzbyś czytałjakieś wpisy 100nogi?
Dodano: 18.11.2019 13:29    Przez: ~oj
spokona Twoja rozczochrana, on tez płacił podatki na swoją wypłatę :)
Dodano: 18.11.2019 13:28    Przez: ~Police

KOMENTARZE

Lepiej mieć status pijanego zawadiaki i trzeźwieć na komendzie, niż status policjanta mordercy opłacanego z podatków obywateli.
Dodano: 18.11.2019 09:48    Przez: gembird12
spokona Twoja rozczochrana, on tez płacił podatki na swoją wypłatę :)
Dodano: 18.11.2019 13:28    Przez: ~Police
Ludzie czy wyście wszyscy powariowali? I chodzi mi o tych, ktorzy twierdza ze medal dla policjanta bo to diler był, ale także o tych którzy chodzą robić burdy pod komenda. Zginął młody chłopak moim zdaniem niesłusznie. Ja od zawsze jestem zaciętym przeciwnikiem narkotyków. I nic tego nie zmieni. I uważam, że oczywiście powinni wszytkich dilerów wyłapać i srogo ukarać. Także tego zastrzelonego o ile dilerem był. Ale właśnie słowo klucz- ukarać. Nie zastrzelić dzieciaka. Bo nie czarujmy się 21 lat to osoba pełnoletnia, ale nadal pstro w głowie. Źle zrobił, że uciekał, źle zrobił ze miał nożyczki i straszył (o ile je miał), ale litości to nie powód żeby dorosły facet policjant do niego strzelił. Powinien go obezwładnić wezwać posiłki, ale nie odbierać życia. A druga strona medalu? Te niby "protesty" to zwykłe huligaństwo. Chcecie protestować? Macie prawo i was rozumiem, ale róbcie to z głową i kulturą! Chcecie byc potraktowani poważnie? To się zachowujcie poważnie! To jest rozróba!
Dodano: 18.11.2019 10:29    Przez: Tola_
Kulturą i Savoir-vivrem wykazał się policjant, strzelił prosto w łeb, żeby chłopak nie męczył się zbyt długo.
Dodano: 18.11.2019 10:37    Przez: gembird12
Tola zgadzam sie z Toba .A chlopak nie byl dilerem Pisowska tv tak podala a pisiory w to wierza i go oczerniaja .ludzie zanim napiszecie cos bezsensownego w swoim komantarzu to z dziesiesc razy pomyslcie .Policja nie jest nie winiatkiem .Szczeniaki dostali sie do policji i uwazaja sie za co to nie oni bo ma odznake mundur .Nie maja prawa nikogo zabijac !!!!! Maja pretensje do rodzicow jak wychowuja tylko chwila od kogo wyszlo ze dzieci teraz maja wieksze prawa niz rodzic .Kiedys matka z ojcem dali w leb i czlowiek nawet nie odezwal sie a dzis ucza matka ojciec cie uderza masz prawo zglosic ten fakt.Tego uczy szkola i policja
Dodano: 18.11.2019 10:45    Przez: Dorota15
gembird12 ty tak poważnie? Człowieku czy Ty myślisz zanim coś napiszesz? Chciałbyś, żeby Tobie ktoś tak strzelił? Nie mam pojęcia czemu chłopak uciekał, ale ten wiek... powód mógł być całkiem głupi. Pamiętam czasy szkoły klasa maturalna technikum my koło 20-stki wszyscy. Nasza Pani dyrektor w ramach walki z paleniem wzywała policję, która spisywała palaczy na przerwach pod szkołą. I moi klasowi wspaniali koledzy, ktorych z daleka było słychać "spier... policja!" I uciekali jakby conajmniem kogoś zabili a nie popalali fajki. No cóż wiek prawie ten sam, co chłopaka, który zginął więc i powód jego ucieczki mógł być równie głupi. Może to były narkotyki, a może całkiem niewinne przewinienie za które groziłoby mu upomnienie albo spisanie. Póki się sprawa nie wyjaśni to wszyscy, poza obecnymi tam, możemy sobie gdybać.
Dodano: 18.11.2019 22:34    Przez: Tola_
czyli policjant ma gonic tylko tych ktorych moze zlapac a szybszym odpuszczac bo przeciez nie bedzie do nich strzelal?. Trzeba byc totalnie pozbawionym rozumu aby po slowach policjant w twoim kierunku " stoj bo strzelam" wykonywac jakiekolwiek podejrzane ruchy. Niewazne czy masz 18 czy 30 lat. O beztrosce to mozesz mowic w przypadku 10 czy 14 letniego dziecka a nie 21 latka ktory pracowal, mial dziwczyne i chcial sie rzenic. Ludzie w jego wieku moga juz jezdzic samochodem, zakladac rodziny, zyc samodzielnie, to nie sa dzieci!!!!. Przykre ale uwazam ze glownym winowajca tej tragedii jest sama ofiara. Z drugiej strony, to co twoim zdaniem policjant mial zrobic ? machnac reka ? aco jesli on dilowal? ( NIE TWIERDZE ZE BYL DZILEREM!!!) ale jesli sprzedal prochy dzieciakom? a ze dobrze biega i nikt nie moze go zlapac to co?, moze dalej dilowac i "zabijac" kolejne dzieciaki?
Dodano: 19.11.2019 10:16    Przez: spok
No cóż... stała się wielka tragedia i zamiast uczcić w ciszy śmierć tragicznie zmarłego i cierpliwie zaczekać na zakonczenie śledztwa to degeneraci dają upust swoim emocjom i to tylko pod wpływem alkoholu i narkotyków. Wtedy tylko są odważni. Śmierć młodego chłopaka stała się tylko pretekstem do pokazania prawdziwego oblicza, a tak siedzą po kątach i ukrywają się, zeby nie wyszło na jaw ile mają za uszami. Inteligentni ludzi zorganizowali by np przemarsz itp a nie wszczynali burdy! Czy tam widac ludzi na poziomie? Nie! Tam są tylko pijani, naćpani, zakapturzeni bez szkoły, wykształcenia, pracy. I zioną nienawiścią do policji tylko i wyłącznie za to, ze nie żyją zgodnie z prawem. Stało się wielkie nieszczęście i muszą to wyjaśnić, ale jak i 21-letni Adam C, tak i policjant jest człowiekiem. Całym tym ,,gangiem oszołomów" dowodzi siostra tragicznie zmarłego. I czy to jest normalne? Skąd czerpie na to siły!? Moim zdaniem żałobę, smutek przeżywa się inaczej. AMEN!
Dodano: 18.11.2019 10:38    Przez: Syla
Ludzie czy wyście powariowali? I mówię tu i o tych którzy twierdzą, że słusznie odstrzelił dilera i o tych, którzy "protestuja". Zginął młody chłopak. To tragedia i sama uważam, że nie powinno się to stać. Od zawsze jestem ostrą przeciwniczką narkotyków, uważam że wszystkich powinni wyłapać i porządnie ukarać. Ale litości mówimy o 21-letnim dzieciaku. Tak dzieciaku! 21 lat to osoba pelnoletnia, ale nadal pstro w głowie. Źle zrobił, że uciekał, źle zrobił, że straszył nożyczkami (o ile to robił), ale nie powinien zginąć. Policjant powinien go obezwładnić, wezwać posiłki, ale nie zabijać. Przecież dorosły facet z doświadczeniem powinien poradzić sobie z zatrzymaniem dzieciaka. Nawet jeśli był dilerem, nie zasłużył na śmierć. Bo co w takim razie z mordercami, gwałcicielami? Otwórzmy wiezienia i polowanie? Nie popieram jednak tych "protestów". Przecież to zwykłe huligaństwo. Chcecie protestować? Macie prawo i was rozumiem. Chcecie być traktowani poważnie? To zachowujcie sie poważnie!
Dodano: 18.11.2019 10:49    Przez: Tola_
ale szybko znikaja komentarze
Dodano: 18.11.2019 11:07    Przez: ~a
Znikaja te ktore sa dla policji nie wygodne
Dodano: 18.11.2019 11:17    Przez: Konin
wszyscy którzy uczestniczyli w rozróbie muszą zostać bardzo surowo ukarani.Tam byli tylko obrzydliwe łobuzy !!!
Dodano: 18.11.2019 11:36    Przez: STOP pasożytom
Okazalo sie ze policjant to cpun .Mial malpe myslal ze chlopak cos ma jednak okazalo sie inaczej to ze zlosci postanowil go zabic
Dodano: 18.11.2019 11:58    Przez: Realny
ojej czyzbyś czytałjakieś wpisy 100nogi?
Dodano: 18.11.2019 13:29    Przez: ~oj
Kup test świadkowie wydarzeń
Dodano: 18.11.2019 20:22    Przez: Jacek kowalski
Właśnie,podobno nigdy niebrał,tylko liquid
Dodano: 18.11.2019 20:25    Przez: Jacek kowalski
Testu nie kupi bo fundacja 5nogi padnie
Dodano: 18.11.2019 20:27    Przez: Beny
1 z 2
12>>
Copyright © 1999 - 2019 LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.
programowanie: PERSABIO