LM.plOferty pracyAdministrator budynków

Oferta pracy

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie

poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko:  

Administrator budynków

Miejsce pracyKonin

Główne obowiązki administratora budynku :

  • administrowanie budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi oraz użytkowymi stanowiącymi własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Konin,
  • kontrola nieruchomości,
  • nadzór nad wykonywaniem prac świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie usług komunalnych, sprzątania i utrzymania czystości nieruchomości i konserwacji,
  • rozliczanie i analiza kosztów oraz mediów dostarczanych do budynków,
  • rozliczanie i analiza odczytów wodomierzy lokalowych i liczników ciepła,
  • przygotowywanie danych do rozliczenia mediów właścicielom i najemcom lokali,
  • sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań na potrzeby Zarządu Spółki, właścicieli wspólnot mieszkaniowych oraz Urzędu Miejskiego w Koninie,
  • organizowanie i uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
  • uczestniczenie w eksmisjach, komisjach, spotkaniach i naradach dotyczących zadań realizowanych przez pion,
  • wystawianie faktur.

Wymagania związane ze stanowiskiem

  • wykształcenie min. średnie o profilu budowlanym, ekonomicznym lub administracyjnym,
  • biegła znajomość pracy na komputerze,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • dobra organizacja pracy własnej oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy
  • dyspozycyjność, samodyscyplina, samodzielność i zaangażowanie
  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość obowiązującego prawa w zakresie: Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.
  • stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w zakresie administrowania budynków,
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,
  • pracę w doświadczonym zespole i przyjazną atmosferą,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • atrakcyjny pakiet socjalny ( dofinansowanie do wypoczynku, działalności kulturalnej, karnetów na zajęcia sportowe ),
  • atrakcyjny system premiowy,
  • niezbędne narzędzia pracy tj. komputer, telefon.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Marii Dąbrowskiej 8
62-500 Konin
lub mailowo na adres: sekretariat@pgkim.konin.pl

Termin składania ofert:  do  dnia 21.10.2021 roku

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie w celu i zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego procesu rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole