Skocz do zawartości
Polska

Wybory 2024: Trzecia siła w Radzie Miasta. Obywatele Konina zarejestrują stowarzyszenie

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plSportGdzie stawia się pylony reklamowe?

Gdzie stawia się pylony reklamowe?

Materiał promocyjny

Dodano:
Gdzie stawia się pylony reklamowe?

Pylony reklamowe należą do jednych z najczęściej stosownych form reklamy zewnętrznej, pomimo tego, że gdyby zapytać przypadkowych przechodniów na ulicy, wielu z nich nie byłoby w stanie szybko odpowiedzieć, co kryje się za tym stwierdzeniem. O ile bowiem w świadomości społeczeństwa nazwa ta nie jest tak rozpoznawalna jak inne nośniki reklamy (np. baner, billboard), o tyle stosowana jest równie często, przynosząc osobom ją wykorzystującym wymierne korzyści reklamowe.

Nie może więc dziwić, że z roku na rok, pomimo powstawania coraz to nowych sposobów na zaprezentowanie światu prowadzonej działalności gospodarczej, pylony reklamowe w dalszym ciągu notują dobre wyniki na rynku marketingu i reklamy, nie dając się wyprzedzić alternatywnym formom reklamy wizualnej.

Czym tak naprawdę są pylony reklamowe?

Pomimo tego, że nazwa ta wielu osobom nie przywodzi na myśl żadnych szczególnych skojarzeń, pylony reklamowe widział tak naprawdę każdy z nas. Wystarczy sięgnąć pamięcią do ostatniej wizyty na stacji benzynowej, gdzie z pewnością zaobserwować mogliśmy wysoki na kilka metrów nośnik reklamowy, na którym widoczne było logo stacji, a także aktualne ceny sprzedaży poszczególnych paliw. To właśnie ta konstrukcja określana jest w przemyśle reklamowym mianem pylonu reklamowego. Składa się ona z przytwierdzanego na stałe do podłoża szkieletu (wykonanego najczęściej z różnego rodzaju metali, w zależności od rozmiarów i zastosowań), do którego przytwierdzana jest jego właściwa część – tzw. lico reklamowe, na którym zamieszczane są określone treści i przekaz reklamowy. Pylony reklamowe najczęściej wykorzystywane są jako forma reklamy zewnętrznej, która informować ma osoby przechodzące lub przejeżdżające ulicą o tym, jakiego rodzaju usługi świadczone są w określonym miejscu oraz jakie firmy posiadają siedziby w konkretnym budynku. Coraz częściej po pylony reklamowe sięgają także podmioty poszukujące nośników reklamy wewnętrznej, wyposażając w nie duże centra handlowe, obiekty użyteczności publicznej oraz nowoczesne, rozbudowane biurowce. Spektrum potencjalnych zastosowań pylonów jest nieograniczone i limitują je wyłącznie pomysły i koncepcje zamawiających.

Pylony reklamowe – czy to się opłaca?

Osoby zainteresowane tą formą reklamy bardzo często pytają się, jaki jest koszt jej wykonania i czy pozostaje on w odpowiedniej proporcji do korzyści, jakie może nieść wykorzystanie jej na cele prowadzonej działalności gospodarczej. Na tak postawione pytania odpowiedź może być tylko jedna. Pylony reklamowe są stosunkowo tanią formą reklamy, która odpowiednio stosowana przynieść może wymierne efekty w postaci wzrostu zainteresowania firmą oraz oferowanymi towarami. Stosowane w chwili obecnej pylony reklamowe wyposażone są przeważnie w dodatkowe moduły oświetleniowe typu LED, dzięki czemu umieszczane na licu treści widoczne są dla osób trzech przez całą dobę, niezależnie pod pory dnia oraz panujących warunków atmosferycznych. Wykorzystywane konstrukcje umożliwiają z kolei proste i szybkie zmiany lica oraz dostosowanie treści reklamy do aktualnej sytuacji firmy.

Gdzie stawia się pylony reklamowe?
Czytaj więcej na temat:reklama, promocja, marketing
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole