Kampania wizerunkowa Konina wywołała dyskusję i wyzwoliła w mieszkańcach energię. Jak zapowiada wiceprezydent Witold Nowak, to dopiero pierwsza jej odsłona.
„Konin. Tu płynie energia” - to nowa identyfikacja wizualna miasta, której od niedawna towarzyszy 19 haseł mówiących o Koninie. Ich treść wzbudziła sporo kontrowersji. Jedni z nich szydzą, a inni chwalą. Zdaniem dr Marka Datko, wykładowcy Wyższej Szkoły Kadr Menedżerskich i specjalisty do spraw marketingu, kampania jest trafiona. - Wszyscy o niej mówią, więc jest skuteczna – podkreśla dr Datko.
W dzisiejszym programie „Nasze Sprawy” Witold Nowak oraz dziennikarz portalu LM.pl – Robert Olejnik mówili między innymi o jakości języka, słowie kluczu kampanii, a także uruchomionym przez mieszkańców generatorze haseł pozwalającym obudzić kreatywność koninian.
autor: Aleksandra Braciszewska - Benkahla
e-mail: ab@firma.lm.pl
*** *** ***
Koronawirus w Polsce stał się faktem. Bądź na bieżąco! Nie panikujemy, rzetelnie informujemy. Każdą informację weryfikujemy u źródła, nie publikujemy plotek ani informacji niesprawdzonych. Nie ścigamy się.
Regionalne informacje dot. koronawirusa znajdziecie pod adresem https://www.lm.pl/tagi/koronawirus
*** *** ***
Chcesz nas zainteresować tematem? Czekamy na sygnały/materiały. Piszcie na alert@lm.pl.
Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.
KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE